Äntligen en ny design!

ÄNTLIGEN! Tack vare fina Sara Eriksson har jag nu fått en ny design till bloggen! Tusen tack!!
 
Jag har ju tänkt fixa detta länge men så har tiden på något sätt bara försvunnit. Vet inte vart den har tagit vägen? Idag har vi varit gifta i 284 dagar! Kan ni tänka er - 284 dagar!? Jag kan inte förstå det!? Det känns som det bara var några veckor sedan vi stod längst fram i kyrkan - inför präst, släkt och vänner - och blev man och fru. Helt ofattbart att det har gått så många dagar sedan dess! Det har varit en helt fantastisk och kärleksfull tid <3
 
Tyvärr har jag inte använt bloggen så mycket som jag hade tänkt ännu (jag har ju velat göra om den först) men nu ska jag alltså börja blogga för fulla muggar! Tanken att jag ska lägga ut texter och bilder från vår stora dag, tankar och erfarenheter när det gäller att planera ett bröllop, tips till kommande brudar och lite annat smått och gott. Jag hoppas att bloggen kan vara till hjälp för par som är i planeringsfasen och givetvis att den kommer att bli ett fantastiskt minne för mig och Kenneth. Det sistnämnda är jag faktiskt ganska säker på att jag kommer att lyckas med ;)
 
Så, till nya och gamla läsare - varmt välkomna till min (och Kenneths) bröllopsblogg!
 
 
Passar på att bjuda på ett litet kort från bröllopet också <3
 
 
/Fru Vikholmen

Kommentarer
Sara kommenterade den 08 maj klockan 18:27:

Jag gillar designen mer och mer ju fler gånger jag ser den! :)

Svar: Tack gumman! Jag med! Den är jättesnygg!! :)
Evelina


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?