Gruppkort från bröllopet

Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg här igen. Det beror på att varje inlägg tenderar att bli så långt så har liksom inte tiden/orken att skriva klart ett och samma inlägg, speciellt inte när man kommer hem från jobbet efter att ha suttit framför datorn 9-10 timmar i sträck. Det tar liksom emot att sätta sig vid datorn när man kommer hem då, vill hålla mig så långt borta som möjligt från en datorskärm då egentligen ;) Men det är ju roligt att skriva, dokumentera och minnas tillbaka från vår stora dag så när jag väl börjar skriva så kan jag inte sluta! Men ska skriva oftare! Lovar! :D
 
Hur som helst - här kommer ett litet kortare inlägg, närmare bestämt två gruppkort från vårt bröllop. Vi var ca 68 stycken på festen. I kyrkan var vi desto fler men dessvärre har man ju som bekant inte råd att bjuda alla som man skulle vilja på festen efteråt - tyvärr!
 
Här har ni i alla fall hela gänget som var med och firade vår stora dag:
 
Ett vanligt kort på allesammans
 
Och ett kort där vi skålar - skåååål! :)
 
/Fru Vikholmen
 

Kommentarer
Mamma Agneta kommenterade den 03 jul klockan 09:35:

Vilka minnen =) Helt underbar dag =)

Svar: Ja, det var det verkligen!!!! :)
Evelina


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?