Tiden räcker inte till ;)

Jag kan säga som så att tiden går EXTREMT fort som nygift! Dagarna och veckorna bara rusar förbi - nu har vi helt plötsligt varit gifta i över fem veckor! Helt galet! Har så mycket jag vill skriva och berätta om, själva vigseln, festen, alla detaljer, bröllopsresan mm, men det får helt enkelt ta sin tid. Nu har vi iallafall fått i ordning på alla bröllopsbestyr här hemma, köpte några jättefina lådor på Papeterie i Nordstan och i dessa har vi lagt allt som har med bröllopet att göra. Hade två sådana här lådor sedan tidigare också och de är fulla de med. Vi har en låda med endast brudbuketten (torkad), en låda med saker från möhippan/svensexan och två stora lådor med saker inför och från bröllopet. Sedan har vi en korg och lite andra saker med :) Allt har fått plats ovanpå vår vita bokhylla inne i kontoret, blev faktiskt riktigt bra! Vi blev grymt nöjda med resultatet! :)

Om mindre än två veckor bär det iväg till Stockholm, fick en vistelse där som bröllopsgåva från mitt jobb. Ska bli väldigt spännande, inte minst eftersom jag inte varit där mer än några få gånger (då oftast på genomresa). Ska bli väldigt mysigt att åka dit med min älskade make och bara njuta av staden och varandra <3 Vi har även mycket andra saker att se fram emot från bröllopet, saker som vi ännu inte har sett/fått sedan vigseln. Till exempel korten och albumet från den riktiga bröllopsfotografen, korten från Sara (min kära fotbollskompis som var med och tog kort dagen till ära), filmen från bröllopsfilmaren, gästboken och mycket annat. Väldigt spännande!

Måste säga några få ord om vår fantastiska bröllopsresa också! Den var verkligen HELT perfekt! Kroatien var otroligt vackert - mycket finare och bättre än vad jag någonsin kunde drömma om! Ett helt perfekt resmål för en bröllopsresa! Rekommenderar det varmt! Naturen var magisk med sina höga berg, vattnet var kristallklart och stenstränderna alldeles underbara - det trodde jag aldrig jag skulle säga! Dessutom var maten jättegod, människorna supertrevliga och vädret fenomenalt. En annan sak vi tänkte på var att överallt var det otroligt rent, helt underbart! Det var även perfekt att resa en vecka efter bröllopet och att vara borta i två veckor. Det var först andra veckan som vi kopplade av till fullo och bara njöt. Första veckan var man fortfarande uppe i varv även om man njöt då också såklart :) Det kommer så småningom upp massor med bilder från bröllopsresan här på bloggen också men det dröjer nog ett tag, måste komma ifatt med allting här hemma först. Men den som väntar på något gott som de säger! ;)

Bjuder på en bild från bröllopet så länge! Ha det fint allesammans!

 
 
Riskastning utanför kyrkan <3 <3 <3
 
/Fru Vikholmen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?